10/28/2012

make-up favorites

Päätin kuvailla tänne mun lempparimeikkejäni ja siinä samalla tajusin, että eihän mulla edes kauheita määriä noita kosmetiikkajuttuja olekaan, vaikka aina olen niin luullut. Toisaalta ihan hyvä vaan, kun tätä tavaraa muutenkin on aika lailla, mutta samalla huomasin että varastoja täytyy ainakin pikkuisen täydentää. Täydellinen meikkivoide ja ripsari ovat olleet hakusessa jo pitkän aikaa, ehkä vielä joskus ne löydän. Lisäksi erityisesti huulipunia haluaisin lisää, mulla on mielessäni jo ainakin kymmenen kivaa sävyä;)

Mulla on oikeastaan aina kynsilakkaa (tätä on kyllä aika tyhmää kirjoittaa koska just tällä hetkellä ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen mulla ei ole lakkaa kynsissäni:D). H&M:n ja Gina Tricotin lakat on ihan parhaita; hyvä hinta-laatusuhde ja niitä myydään vielä aika isoissa pulloissakin, joten ei ihan heti pääse loppumaan! Musta tuntuu, että ostan melkein joka kerta GT:ssä käydessäni ainakin yhden lakan ja se kolme kympillä -tarjous ei tosiaankaan oo hyväksi mun kukkarolle.... Joo no tästä puheesta taisi käydä jo selväksi että kynsilakat on mun lempparikosmetiikkaa!

Rimmel Londonin tuotteet toimii ainakin mulla tosi hyvin, niistä suosikkejani ovat Match Perfection -peitepuikko ja toi poskipuna.
Garnierin BB-voide on yksi eniten käyttämistäni tuotteista, se antaa iholle tosi kivan hehkun. Käytän tota välillä ihan yksinään ja välillä meikkivoiteen päällä.

Kunnes löydän sen täydellisen ripsarin, käytän tota Cliniquen maskaraa, joka on ihan kelpo tuote. 
Kehuin tota H&M:n eyelineria jo edellispostauksessa, mutta vieläkin taytyy pikkasen. Oon käyttänyt tota vasta viikon, mutta silmämeikin teko on nykyään 100-kertaa helpompaa!

Ei kommentteja: